:/

Ständigt på en flik på min dator: Inkorgen. Väntar på det där meddelandet. Men ingenting kommer in, trots att jag uppdaterar och uppdaterar. Sidan kanske har hängt sig? Nej. Det är torsdag och jag skulle ha fått svar igår. Allting är on hold. 
 
Under tiden cyklar jag fram och tillbaka över stan, tar mig från bibliotek, till min lägenhet, till café. Glömmer laddaren till datorn som har en batteritid på cirka fyrtiofem minuter, cyklar hem igen. Försöker klura ut hur man redigerar den här bloggen. Går piss. Skaffar Wordpress och tror att det är den enkla lösningen på mina problem. Inser att det inte är bättre. Raderar. Försöker igen att redigera den här bloggen, går lika mycket piss. Börjar nästan gråta. Påminner mig själv om att jag har mens, försöker tänka positivt. Går sådär.
 
/K
 
Allmänt | |
Upp